Cégünk fő tevékenysége a rendszerkarbantartás és hálózat építési szolgáltatások nyújtása egyéni ügyfelek, mikro-, kis-, és középvállalatok részére.
Ügyfeleink részére teljes-körű szolgáltatást nyújtunk a szerver felügyelettől kezdve a munkaállomások menedzselésén keresztül a felhasználói támogatásig. Az adott szolgáltatásokon túl ügyfeleink egyedi igényeit is kiszolgáljuk, legyen szó hálózat építésről, a számítógéppark költöztetésről vagy hardver és szoftver beszerzésről.
Szolgáltatásainkat az Önökkel kötött rendszer-karbantartási szerződésünkben rögzítettek szerint hajtjuk végre.
KARBANTARTÁS
Kollégáink segítségével a napi munkavégzése során felmerülő problémáit és az esetlegesen felmerülő hibákat szinte azonnal és díjmentesen orvosoljuk.
A karbantartások alkalmával szakembereink a számítógépes munkaállomások teljes körű karbantartását mind hardveres, mind pedig szoftveres oldalról is elvégzik.
Ügyfeleink számítógépein a használt felhasználói programok szoftveres frissítéseit is ellenőrizzük, annak érdekében, hogy minden munkaállomás naprakész és biztonságos legyen.
Szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére a munkájuk során jelentkező szoftveres és hálózati alkalmazásokkal kapcsolatos problémáikra valamint informatikai kérdéseikre azonnali megoldást nyújtunk díjmentes szolgáltatásunkkal. Szakembereink munkanapokon 8.00 órától 16.00 óráig fogadják hívását telefonszámunkon, vagyegyéb elérhetőséginken.
Kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink speciális informatikai igényeinek a kiszolgálására is, amire a sok éves tapasztalatunk és a folyamatosan fejlesztett tudásunk a garancia.
Cégünk számára az ügyfeleink megelégedettsége a legfontosabb. Legyen szó helyszíni vagy távoli munkavégzésről, szakembereink ügyfélközpontú gondolkodásmódja és érthető kommunikációja által az Ön igényeire szabott feladatainkat gyorsan és hatékonyan tudjuk végezni. A kollégáink állandó egymás közötti konzultációknak köszönhetően minden informatikai problémára, legyen az új rendszer tervezése vagy beruházások és eszközbeszerzések lebonyolítása költséghatékony és cégére szabott megoldást találunk.
A rendszerkarbantartások alkalmával a felmerülő hardveres hibákat kollégáink a helyszínem javítják. Amennyiben a meghibásodott eszköz javítása a helyszínen nem lehetséges, úgy kollégánk csereeszköz üzembe helyezésével biztosítják a folyamatos munkavégzést.
Cégünk által üzemeltetett szervereket folyamatos online felügyelettel üzemeltetjük. Monitoring rendszerünk segítségével egy esetleges leállásról vagy egy nem várt meghibásodásról e-mailes riasztás formájában értesítés kapunk.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére a hibabejelentés ingyenes és akár naponta több alkalommal is igénybe vehető. Kollégánk fogadja hívását a felmerülő problémái megoldása érdekében.
A hibabejelentéseket kollégáink rögzítik és lehetőség szerint a legrövidebb időn belül akár azonnal megoldják. A hiba azonosítását követően kollégáink telefonos tanácsadással vagy pedig távoli segítségnyújtással elvégzik a kért beállításokat.
Amennyiben a bejelentett hiba nem oldható meg telefonos vagy online ügyfélszolgálati módszerünkkel, úgy kollégáink a lehető legrövidebb időn belül megkezdik a helyszíni hibaelhárítást.
Cégünk felé kérdéseit a nap 24 órájában, e-mailben is elküldheti. A beérkezett, képernyőképekkel mellékelt részletes hibaleírásokra kollégáink rövid időn belül megoldást adnak. Szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére szolgáltatásunk ingyenes.
TECHNIKAI TÁMOGATÁS
Informatikai rendszere korszerűsítési, bővítési, hatékonyság fokozási döntései előtt is fordulhat hozzánk. Kollégáink támogatást nyújtanak egy esetleges informatikai eszközbeszerzés előtti döntéselőkészítésben, vagy műszaki véleményezésben, de a cégére szabott leghatékonyabb hálózat kiépítési terv kidolgozásában is.